Обдзвонювання “потенційних клієнтів” – так звані “холодні дзвінки”, навіть у маркетингу визнано найменш ефективними, але Кремль для вербування використовує і їх – повідомляє Defense Express. Про те, що у РФ є певні складності з бажаючими стати гарматним м’ясом говорить вже доволі багато факторів, одним з яких є те, що Кремль відверто боїться публічно оголошувати нову масштабну хвилю мобілізації. І тому намагається обійти це питання у звичному для себе стилі – загрібання тієї ж самої кількості особового складу, але під виглядом контракту.
Й щоб знайти таких контрактників у РФ вже вирішити залучити колл-центри та піти шляхом масових дзвінків до всіх потенційних кандидатів – тобто використати метод “холодних дзвінків”. Саме таку ініціативу вирішили втілити у життя у Калінінградській області, про що відзвітувалась сама місцева влада.
“Міністерством оборони РФ наразі ведеться активна робота з набору охочих до військової служби на контрактній основі. У рамках інформаційної кампанії буде здійснюватись обдзвонювання мешканців нашого регіону з пропозицією укласти контракт”, – повідомила прес-служба адміністрації області, додавши, що дзвонити почнуть вже сьогодні, 6 квітня, з другої половини дня.
При цьому одразу можливо уявити яким саме будуть формулюватись питання під час розмови: “ви записуєтесь добровольцем для того, щоб піти воювати проти України, або хочете отримати 10 років за дискредитацію СВО? Ви явитесь добровільно завтра о 08:00 до військкомату, чи за вами приїде наряд?”
Водночас намір використати колл-центри для вербування у Калінінградському анклаві цілком зрозумілі. Зокрема у жовтні минулого року західні ЗМІ повідомили, що втрати 11 армійського корпусу, який базувався у цьому регіоні і у травні був перекинутий на Харківський напрямок зазнав критичних втрат.
Інші формування з калінінградців також використовуються у ролі “гарматного м’яса”, про що рашисти самі знімають відео. Зокрема доволі відомим навіть у РФ стало відео із залишками загону “Шторм”.
Цей загін “добровольців” формувався саме у Калінінградській області й більше того, активно піарився у російських ЗМІ.